Sunday, May 5, 2013

Perfect 365

Assalamualaikum.

Selamat petang seme!

Alhamdulillah, selesai sudah tanggungjawab kepada negara harini. Saya sudah mengundi!
Yekeeeeeee.... Eh, hallooooo!! Tengok jari la...



Ini bukti ok. Ok, tangunggjawab dah selesai. 

Mesti ramai yang dah tahu pasal application Perfect 365 kan. Ala yang main mekap-mekap tu. Best giler hokay apps ni. Mungkin ramai dah tahu n dah boring pun dengan apps ni tapi aku yang ketinggalan zaman ni, masih berada di zaman paleolitik ni, baru berjinak-jinak dgn apps ni n rasa amat teruja sekali.

Apps ni boleh melicinkan muka, membesaukan mata, menghilangkan kedut di muka, memutihkan kulit, menaikkan pipi, memutihkan gigi. Tak perlu dah pakai produk Kak Ton yang comel tu. Memang boleh tutup kedai la Kak Ton lepas ni. Tapi dalam fon je la. Realiti, pandai-pandai la nak cover ye. hihi. Ko nak tukar muka kau jadi Shakira pun boleh. Nak jadi Lady Gaga, hmmh..boleh sangat.

Disebabkan aku tengah giler dgn apps ni, habis semua muka aku, aku edit n buat comparison before n after. Haha. Giler jakun.

Meh tengok perbezaannya.


Before n after..(nampak suci kan..hihi)


Before n After... smoky sangggattt 
Before n After...(nmpak sgt muka mntak iron)
Before n After..... (ayu gittew..gelii)

Nampak tak, nampak tak. Ni aku tak buat heavy sangat. Kira natural sikit la. Klau aku buat lebih-lebih kang, aku pun takut tengok diri sendiri, sampai rasa nak lempang-lempang je. Jangan kate aku, my suami pun mesti rasa dia kawin dengan salah orang. 

Ni salah satu android application yg aku rasa sangat best. Lepas ni kaum Adam, kalau ada yang nak bercinta di alam maya, kenal awek kat facebook ke, tengok profile pic kemain cantik, cun, hot, meletop, tolong jangan terpedaya dengan semua tu, kerana besar kemungkinan mereka menggunakan application ini. 

Kaum Hawa, kasihanilah kaum Adam n janganlah perdayakan mereka. Haha.
Tapi kalau tak edit diorang mesti taknak berkenalan. 
Allaa..kan lebih baik kalau jujur n just be yourself. Lelaki lebih suka begitu kan. Setiap ciptaan ALLAH itu indah, lebih-lebih lagi wanita. Jadi diri sendiri lebih baik. Insha Allah......

Luv, 
Nora.

No comments:

Post a Comment