Sunday, October 30, 2011

Another Wedding..

Assalamualaikum,

Holla..yes, today I'm attending another wedding. This time, anak k'Zaidah punya wedding. K'zaidah? Kakak satu office masa aku praktikal kat MAS dolu. Meriah jugakla, diorang buat wedding kat Dewan Dato' Razali, Klang. Yang paling menarik perhatian aku, ramai giler photographer die. Berkelip-kelip kerlipan kamera dari photographer yg dtg dari team yg sama which is team Tepak Sireh photography. Suke betol  aku tengok photographer2 tu menangkap gambo pengantin. I want that toooo!!!

Oh ye, theme colour diorang...ermm, I'm not really sure but the pelamin is red, the meja makan also red, but the baju pengantin krim n family pakai baju kuning. Warna ape ek tema sebenanye? huhu..confius maakk nyah.. Aku tak sempat nak tangkap pic sbb keadaan tak m'izinkan. Aku datang dalam keadaan lapar, so aku utamakan perut ku yg dh berjimba-jimba mintak diisi. Kebetulan time pengantin datang aku tak abis makan lagi sbb terlebih ambik lauk, tu la, tamak haloba sangat. Nafsu...nafsu..


Masa tengah makan tu, Eddy sempat bisik kat aku..
Eddy: yang, anak k'zaidah yg lagi sorang tu lawa la
Aku: (tindakan refleks mencubit pinggangnye) oupss..sory, tak sengaja..ngehngehngeh..

Sabar jela..anyway, selamat pengantin baru to anak k'Zaidah n semoga berbahagia ke anak cucu.
Gud nite yaw!!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....


2 comments:

  1. sakit ooo bile kene cubit..nk try,mintak lah cubit kat cik nora nih...sure korang nyesal nye,,,

    ReplyDelete
  2. cubitan tu utk org yg degil je..eh, die ke yg kene cubit?hehe..

    ReplyDelete