Saturday, February 18, 2012

Wedding Wedding Wedding !!

Assalamualaikum..

Since aku pun dh lame tak mengupdate blog, so aku pn membuat edisi kompilasi perkahwinan member2 ku pada hujung 2011 dan awal tahun 2012..

Pertama: Fara & Faizal

Theme colour - dark purple..
Ni kenduri kat rumah belah lelaki. Aku pegi dua-dua belah laki n perempuan, tapi mase kenduri belah pompuan lupe nak ambik gambar..(boleh tak?). Pic ni pun aku curik dari FB Fara..hehe..
Fara kawan sekolah aku dari form 3 sampai form 6 n Faizal pulak member masa form 6 n classmate En. Tunang ku...(^_^)v

Kedua: Sayanti & Pyan

Theme - Garden Wedding
Sorang lagi member sekolah naik pelamin. Sayanti, member dari form 3 sampai form 6 merangkap bestfriend n 'adik' to my En. Tunang. Ape yang best time majlis Sayanti, ramai sgt member2 sekolah turun padang. Dh mcm reunion pulak.

the glamorous wedding cake
Wedding cake die ni mendapat sambutan hangat. Belum sempat pengantin nak potong kek, dh lesap habis cuppies-cuppies. Ni pun hasil keje member kami jugak..Mizz Una..(bukan Mizz Nina yea).

Tiga serangkai - Leida, me, Hani..
Kami ialah tiga serangkai, setangkai..

Ketiga: Shida n err..Hubby (tak igt nama husband die..kihkih)

Theme colour - Blue
Shida member masa form 6 merangkap classmate my En. Tunang. Yang ni pun tak dapat tangkap gambar, thank you to Lail for the pic. Majlis dia di buat kat Dewan Tun Razak, Sabak Bernam tau..Anak guru besar ok..(^_^)v.

Keempat: Mai n Fauzi

Theme colour - White Silver
Mai ni mentee aku kat ofis..(aku dh jadi mentor ok..haha). Yang pun majlis kat umah pengantin lelaki, since Mai orang Rompin, so kitorang pegi umh belah lelaki je la kat Seksyen 5, Kelana Jaya. Dokat yo kan..melampau bonar kalao tak poie..

Aku pegi dengan....
sape lagi kalau bukan my dear tunang..
Bukan berdua je, bertiga, dengan Jue sekali. Ade jugak member ofis lain dtg..

K'jiah (tengah) dengan housemate die..

N tidak dilupe...

baby Cassandra..
Baby aku yg cute, bam bam..(perasan ok). Baby Cassandra, anak Tiffany, my boss yg cute n bam bam buat aku geram n rase nak picit2 muke die kuat2..hehe..over kn..

alololo..tengok tu, die buat buih2 pulak..hii..geram betol..
dh nantuk n penat la tu..
Lastly..
Group photo!!!

K'jiah, me, Mai, Ju, Tiff n Sue Ann
I wish u olls selamat berbahagia melayari alam rumah tangga. Ha, pesanan penaja, aku dah pegi kenduri korang ni, tolong jangan buat2 lupe dtg wedding aku yea. Nanti ada yang rumah kene bom...hahahaha..

(p/s: semakin terserlah kegemokan aku, misi diet bermula)

Chiao..

No comments:

Post a Comment