Thursday, May 31, 2012

Officially Puan Noramanah =D

Assalamualaikum..

Ehem ehem...sebenanye aku ada banyak koje nak buat malam ni, tapi sbb excited nk update blog ku tersayang, so lupakan koje tu kejap..(lepas tu nyesal sbb tak buat..huhehuhe)

Oh, sebelum tu, follower aku dh tambah sorang la..hikhik, tak sangka ada jugak orang bace blog yang tak seberapa ni. Thank you banyak2.. =D

Alhamdulillah, 27 May 2012, aku telah selamat bergelar Puan Noramanah dengan 2x lafaz, officially isteri kepada Mohd Eddy Sabrie. 

Alhamdulillah semua nya berjalan lancar walaupun ada sedikit kesulitan pagi-pagi tu tapi berjaya jugak disettlekan.

Secara keseluruhannya, aku sangat berpuas hati. Kerjasama dari adik-beradik yang banyak membantu, saudara-mara, anak-anak sedara, sepupu-sepapat, kawan-kawan yang hadir. 

Pelamin sangat cantik, thank you to Cindai Rita Collection, baju pun ramai puji, Alhamdulillah, thank you to Cindai Rita Collection jugak. Mekap, real nya aku pun takut tengok muka sendiri, tapi bila dlm gambar mmg cantik, thank you to Cindai Rita Collection jugak.

Katering, ramai yang puas hati dengan makanan, nama katering lupa tapi thanks tu Kang Din (abg sulong) yang deal dengan orang katering.

Canopy, thanks to Nizam Canopy and Kang Din jugak sbb deal dgn dia. 

Cameraman, thanks to Mozaart atas hasil kerja yang sgt memberangsangkan.

DJ, thanks sgt-sgt to abg Jemik (abg aku sendiri, no 5) yang berjaya memeriahkan majlis. Ramai yang puji DJ tau.

Abang-abang (abg mis, abg ayub, abg majid, kang din) n kakak-kakak ipar (kak lela, kak lini, kak nor, kak ecah, kak ila, kak mira) yang sudi jadi penyambut tetamu. Anak-anak sedara (nak sebut sorang-sorang ramai sgt) yang rajin mengedarkan goodies bag. Kak Intan (sepupu) yang banyak jugak membantu. Kalau nak sebut sorang-sorang mmg sampai esok pagi baru abis entry ni. Kemain dasat ye.

Apa yang paling aku rasa terharu sangat, seumur hidup aku 25 tahun, time wedding aku ni la 1st time aku dapat ambik gambar family dengan mak n abang-abang aku. Tapi aku terkilan, bapak tak ada sekali dalam gambar ni.

Dari kiri, duduk: Kang Din (sulong), Mak, Abg Mis (no.2), Abg jemik (no. 5)
Dari kiri, berdiri: Abg Majid (no. 4), pengantin of course, abg ayub (no. 3)
Actually abg-abg aku ni pun boleh tahan giler nye jugak...walaupun semua dah dimamah usia..hahaha..(maafkan saya)

Cuma kang din n abg mis je agak behave, abg jemik pura-pura behave..hehe
Bersama abg-abg, kakak-kakak ipar n anak-anak sedara, tapi ni baru sebahagian je tau, ramai lagi sebenarnya..

Biru mata memandang, biru lagi lautan dalam..(merepek)
1, 2, 3..haaaaa!!!!!!!

hahaha..tenggelam pengantin lelaki..
Alhmdulillah, semuanya dh selesai cuma tinggal nak pergi bertandang je. Setelah 5 tahun bercinta akhirnya cinta bersatu...

Persahabatan di zaman sekolah berakhir dengan perkahwinan. Akhirnya aku tau dia mmg dia diciptakan untuk aku, insyaallah hingga hujung nyawa dan insyaallah hingga ke jannah..aminn..

nice pic credit to Mozaart



Alhamdulillah..amin..

Luv,
Nora

2 comments:

  1. Im so sad I missed your wedding sis :(

    ReplyDelete
  2. Hi dear,
    akak tak tau mcm mane nak contact naz..where r u dear?
    Kalau nak baca ni, emelkan akak hf num naz.. noramanahkhalil@yahoo.com

    ReplyDelete