Tuesday, May 8, 2012

5 tahun...

Assalamualaikum..

5 tahun dah yea..isyh isyh isyh..dah boleh masuk tadika dah ni. Dah pandai baca ABC dah. Kalau kawin ni dah ada anak 5 dah kot..(amboih, boleh tahan gak production setaun sorang)

Dah 5 tahun dah usia hubungan aku n En. Eddy aku tu. Harini genap la 5 taun. 
Haha..tak sangka betol.
Dulu masa sekolah dengan poyo nye aku cakap...
' Memang takkan la aku nak kapel dengan Eddy, aku anggap die kawan je la. Mana de lebih2..mmg tak la..'
Dangg!!!Ambik ko, dah nak jadi laki aku dah 27 Mei ni..tu la, lain kali jangan poyo, belagak, bongkak, sombong diri.

Moral of the story, jangan terlalu tak suke kat seseorang, nanti orang tu la yang akan jadi orang yg paling kita sayang.

Bukti?Aku ni la ha..mmg dah terbukti dah. hehe..

Alhamdulillah, segala macam dugaan kami dah lalui n kami berjaya hadapi. Pernah jugak bercinta jarak jauh masa aku kat Perlis dulu, tapi alhamdulillah, semua kami dapat hadapi bersama.

5 tahun yang penuh dgn peristiwa suka dan duka. Terima kasih atas segala-galanya.

'Dear u,
I love the way you look at me, i love the way you smile at me, i love when you laugh, i love the way you treat me, i love when you know everything about me even me never noticed about it, i love how you understand me, i love the way you love me...
Thank you for the happiness that you bring in my life.
Always pray to Him that our love will last forever and insyaallah until Jannah...'
pic masa sekolah, maaf, blurr sbb gambar lama..huhu..


Luv,
Nora 

No comments:

Post a Comment