Saturday, October 29, 2011

Wedding..1st Mizah, n 2nd My Cousin

 Assalamualaikum,

Hye..hey..well well well, today and tomorrow topic is about WEDDING. Yes, wedding..maklumla dh dekat cuti-cuti sekolah ni, orang pun mulela sibuk nk kawin kn.

Firstly, last week me, Eddy and mak went all the way to Penang to my brother's house with one reason..to attend my dear ex-housemate merangkap my dear friend n adik punye wedding. We all stay kat umah my bro kat Bertam, Kepala Batas. Mak duduk rumah abg je sbb die taknak ikut wedding Mizah. Malu katenye, tak kenal. Ape yg best, me n Eddy dapat lampu hijau to menggayakan Vios Kak Ila. Ngehngehngeh..soryla Mizah, Vios tu akak ipar akak punye, bukan akak, bukan Eddy punye. Hikhik..tapi doakan la akak dapat sambar Vios satu hari nanti, Aminnnnn.

Sampai2 je, semua orang bangun bile Vios meluncur masuk. Huahuahua..bangga toksah citer la kn. Nasib baik kete orang kan. So takdela terlebih-lebih bangga sangat. Kawan2 Uni yang datang pn tak ramai. Geng-geng kitorang je la..Malia, Fath, E'ah, Nass, Min, Zana n her sis, Radhwa.

So here are some of the pic. All pic credit to Radhwa Hamzah. She's very talented photographer.




the pengantin di tengah-tengah tu..  


we happy for Mizah

Mizah and husband terpinggir di tepian apabila kami yg gile glamour control suasana

we are housemate last time n we called ourself the renek..sbb we all three renek-renek..


n these pic really sweet n my kumbang really sweet in pink,luv u..huhe.. 

Yes, thats for Mizah's wedding last week. As for today, I attend my cousin's brother wedding who actually also my cousin. Don't understand? Never mind, die sepupu aku, lelaki, aku panggil die abg Lut. Jangan tanya nape nama die Lut, aku tak tau. Tapi aku lebih rapat dengan adik diela, Pijah. 
Tapi harini kire 2 in 1 la, sambil tgk orang kawin sambil tengok baby baru. Pijah just delivered her second baby boy..really cute baby named Alif Danial..presenting the mommy n baby..

Pijah sgt risau dengan berat bdnnye yg naik itu..hye Alif Danial! (^_^)
Sebelum pengantin dtg sempatla kami berposing berlatarbelakangkan pelamin..bukan main lagi mk budak ni. Padahal dalam pantang lagi tu..

Pijah berusaha menyembunyikan ke'Comel'an nye..hikhik..

Then, tak lama lepas tu presenting the bride and the groom..

semoga berbahagia..


N now, acara yg paling ditunggu oleh ramai budak-budak n me..acara baling gule-gule..yay!!

ready semua..tadah pape yg patot yea..
hah, kelam kabut semua..dengan mak-mak budak sekali join

ni je la hasil yg berjaya aku dapat selepas berebut dgn budak2 ni..
Dulu aku selalu tertindas bile sampai acara ni, sekarang tidak lagi..ngehngehngeh..

presenting..me, mak n makcik-makcik..from left: me, Bik Siti (adik mak), mak, Wak Yah (kakak mak)..oups..wak yah sexy u
me wit ibu beranak 2..

When looking at others wedding, I'm wondering how my wedding will look like..it's only 5 month left. Really worry, scared n a lot of feeling become 1.

Anyway congratz on their wedding. Wishing them a lot of happiness n always be strong going through the marriage live..
Chiau..

No comments:

Post a Comment