Saturday, May 4, 2013

6 Mei cuti wei..

Assalamualaikum


Selamat pagi seme!

Seperti yang diketahui umum, ahad ni akan berlaku satu event paling besa dalam negara iaitu Pilihanraya Umum yang ke 13.

Event yang akan menentukan siapa yang akan memerintah negara ku tercinta Malaysia ni.

The best thing is ini adalah my first time mengundi. Wuhuuu...so terasa excited lebih pulak. Debor pun ade. Nak debor nape pulak kan, bukan aku yg jadi calon.kikiki...

Jadi, walau apa pun yg anda undi, semoga undi kita tu memberi manfaat kepada negara kita. Kalau kat FB tu dh macam-macam dah aku tengok. Yang penyokong parti ni mengata pati lawan, yang die je lah yang betul, yang lain salah. Yang memaki hamun tu jangan citerlah...sampai rasa semak la wall aku dgn emosi-emosi penyokong2 politik. Tu penyokong tau, aku tengok yang calon pun tak dela over cam diorang.

So bersempa PRU13 Ahad ini, menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid telah mengisytiharkan CUTI pada hari Isnin. Yayyyyyyyy! Sila gembira wahai Selangorians sekalian...



So, walau ape pun yg anda undi, undilah untuk kesejahteraan negara kita. Semoga negara kita terus aman di bawah pimpinan pemimpin yang berwibawa untuk mentadbir negara.

Luv,
Nora.

No comments:

Post a Comment