Saturday, May 4, 2013

Bila Suami &Isteri Mengundi di tempat berbeza

Assalamualaikum.
Bahang PRU13 makin terasa. Esok adalah penentu segala-galanya. Entah kenapa tahun ni aku turut berdebar-debar bila tibanya PRU13 ni. Sebelum ni aku tak pernah ambik kisah pun pasal mende2 ni seme.

Mungkin sebab tahun ni adalah kali pertama mengundi kot or mungkin sebab pertarungan sengit antara parti-parti yang bertanding membuat aku turut berdebor.

Tahun ni jugak tahun pertama aku n suami mengundi. Tempat mengundi pulak lain-lain. Dia di kampung dia n aku di kampung aku. Nasib baik kampung tak jauh. So no big deal la kan.
Cuma yang big deal nye.......malam ni dia tido umah mak dia n aku tido rumah mak aku n aku rinduuuuuuuu...huhuhu...(mengada, ni makan die kang)

K. Bye.

Misshyu!


Luv,
Nora.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment