Friday, December 23, 2011

Mari Melukis

Assalamualaikum..

Hari ni aku belajar melukis kat lappy ni..selama ni mende 'Paint' ni tak pernah aku gunakan, tak tau kenapa hari ni ada sesuatu perasaan asing mendorong aku untuk mengedit pic menggunakan 'Paint' ni..
Tetibe jadi syok plak..mende 'Paint' ni, budak tadika pun dah tak pandang, diorang pn dah tau gune Photoshop, aku ni je la yang masih dalam zaman pra-sejarah, baru nak belajar guna menatang 'Paint' ni..
Hasil kerja aku yang tak expert dan baru bertatih ni..terhasil lah ini..tadaaaaa....

ek eleh..setakat nak buat mende ni, budak 3 tahun pejam mata jerk..
Tak kisahla..yang penting aku belajar sesuatu yang baru hari ni,kau ado?..hahaha..gasakla kan.
This is for you dear muchuk..

Nak berusaha lebih keras untuk menghasilkan seni yang bertaraf alam semesta. (cita-cita yang menggunung..haha)

Chiau..

No comments:

Post a Comment