Saturday, December 24, 2011

Kenapa Suka Blogging??

Assalamualaikum..

Let me ask myself, kenapa suka blogging ek? 
Hobi?
Suka bercerita?
Suka menulis?
Suka share everything dengan orang?
Nak glamour cam blogger2 lain yang dah glemer tu?

As for me, aku suka blogging sbb blog salah satu tempat untuk aku mengekspresi diri. Aku tak kisah tak ramai orang tau aku ada blog, as long as aku ada tempat untuk bercerita, berkongsi, especially about me. hehe.Ni kira syok sendiri ke ape? Yela kot..huhu. Tapi kalau syok sendiri, dia rasa ada ramai orang baca blog dia padahal takde orang singgah pun. Aku tak, aku memang tau ramai tak baca, tapi aku tetap nak share. Tu di kira ape ek?

Ntah, suka hati aku la, aku nak blogging. Ada aku kacau hidup ngko? Takde kan.. Blog aku ni takda kene mengena dengan orang pun kecuali aku sendiri. Takde kondem2 orang, kecuali kondem diri sendiri, boleh? So, kesimpulannya, my blog is for my diri sendiri.

Sangat dialu2kan kalau ada orang singgah menyinggah, kalau takde pun, tak effect kehidupan seharian aku pun.

Soooo..happy blogging!!
Chiau..

No comments:

Post a Comment