Wednesday, November 16, 2011

Boys Over Flower

Assalamualaikum,

Actually dh lame tak layan korean drama. Tetibe haritu K'diyana perkenalkan aku dengan laman web Maaduu. Dah aku terjebak sekali lagi dengan dunia korea ni. Dh la tgk free pulak tu. Dulu aku terpaksa hentikan addiction aku tu sbb nk tengok korea kene beli DVD, mahal plak tu, so baik lupakan je la.

Sekarang ade alternatif lain yg lebih mudah dan dihujung jari. Lagi 1 laman web free korean drama My Soju. Lagi banyak pilihan citer die. Tak payah nk sign up, terus je boleh tengok. N baru-baru ni aku layan citer Boys Over Flower...

hensemnye hero-hero ku..hmmm..(berangan)
Tak payahla nak citer best ke tak, memang bessstttt sgt sgt sgt sgt la kan. Dh la ade 4 hero, hensem-hensem pulak tu, memang tak boleh lepas la nak tgk kn. Padahal cerita ni dh lama sebenarnye, aku je yg last season baru nak tengok. Ketinggalan masa betul. Kalau tak caye, tengok la weiiii... Boys Over Flower

Aku dh macam orang giler tgk citer ni, kejap gelak sorang-sorang, pastu nangis pulak, jap lagi senyum pulak sorang-sorang..haihhh...kesian, muda-muda dh bengong..

En. Tunang pn tension je aku asik layan mende korean ni. Terasa nak belajar ckp korea la, sbb cara diorang pronounce word diorang comel sgt. Alasan nak belajar korean language sbb nak nampak comel macam diorang. Ntah pape, tak logik. Tak kisahla..

Chiau..


6 comments: