Monday, October 31, 2011

Perjalanan yang jauh..jarak yg singkat

Assalamualaikum,

Paham ke title tu? Mesti tak. Harini perjalanan aku pulang ke rumah mengambil masa dua jam. Eh, jauh betul rumah ko ye dengan tempat keje. Isyhhh..jauh betul..

Haihh..penat tau tak, jammmmmmmmm gilerrrrrrr...2 jam dari Kelana Jaya ke Mutiara Damansara. Kaki aku dh gigil-gigil tekan minyak n brek berganti-ganti. Petang tadi hujan lebat oiiii..adatla kalau ujan lebat, jem die memang tak hingat. Pukul 8 .15 aku sampai umah. Masuk2 je rumah terus azan isyak, tak sempat maghrib langsung. 

Jay Hot FM: Traffic bergerak perlahan disepanjang LDP dari tol Sunway menuju ke Sungai Penchala. 

Tu memang laluan aku la tuh. Grrrrr..memang sabar betul aku harini. Penat..penat..penat...

Ni baru nak sampai LRT Kelana Jaya, langit masih cerah

still steady lagik..

dah mule nak gelap dh

ha, tgk, dh gelap dh..

time ni mmg dh tak boleh blah dowh..

tengokla deretan kereta yg berjela2 tuh..letih aku tgk..

Ye, begitulah hakikatnye..bile tak hujan susah hati. Bile hujan pulak merungut salahkan hujan biler jalan jem. Camtu la manusia, termasuk aku. Tak pernah cukup, tak tau bersyukur. Subhanallah.. Semoga kita dilindungi daripada menjadi orang yg tidak tahu bersyukur. Insyaallah..amin..

Chiau..

No comments:

Post a Comment