Wednesday, October 31, 2012

Apa kelebihan kamu?

Assalamualaikum..

Setiap manusia dikurniakan oleh ALLAH dengan kelebihan masing-masing. Ada yg dikurniakan kebijaksanaan, kecantikan, kekayaan dan macam-macam lagila.

Cuma aku masih tercari2 apa kelebihan yg aku ada? Aku tak tau n aku masih belum jumpa. Kadang2 kite tak tau n tak perasan pun kite ade specialty tu, tapi org lain yg perasan.

Tapi in my case, aku tak tau apa kelebihan aku n orang pun tak perasan kot apa kelebihan aku. Hahahaha. Nampak sangat orang tak peduli kewujudan ko wahai puan amanah. Huhu.

Nak kata aku cantik, takdela pulak tapi alhamdulillah syukur cukup semuanya.
Nak kata aku kaya, jauh ayam golek dari bara api.
Nak kata aku pandai, takdela dapat anugerah naib canselor pun.
Nak kata aku pandai masak? Huh, lagila bagai planet pluto dgn matahari.

But I'll try to figure it out. Coz I believe ALLAH ada kurniakan kelebihan dalam diri setiap manusia cuma kita tak sedar kita ada kelebihan tu.

Insyallah, ALLAH sentiasa menjanjikan yg terbaik untk setiap hamba-hambaNya.

Perlu sentiasa bersangka baik pada ALLAH..♥

#muhasabah diri sebelum pejamkan mata#

Selamat malam.

Luv,
Nora

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment